Route vanaf Casuarina House - Reisverslag uit Bamburi, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Route vanaf Casuarina House - Reisverslag uit Bamburi, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Route vanaf Casuarina House

Blijf op de hoogte en volg Anjo

01 Februari 2014 | Kenia, Bamburi

Link naar filmpje
http://youtu.be/0xPzopIEdsY

  • 01 Februari 2014 - 15:42

    Pa En Ma:

    Ik zit wat te prutsen om je berichten te lezen maar het lukt niet al te best in het internet cafe . probeer het wel op een andere manier.HOUOUDOEOE

  • 01 Februari 2014 - 19:49

    Boj:

    Denk je niet vaak ..... Had ik mijn GS maar hier? Mooie indruk van de omgeving. Ook de aapjes waren leuk. Xx

  • 01 Februari 2014 - 21:19

    Carin:

    Dag Anjo,

    eindelijk heb ik je verslagen gevonden!
    Hartstikke leuk om je verhalen te lezen en wat prachtig die reisjes achter op de motor. Je maakt zo alles mee en kan goed "ervaren" heerlijk! Wat zijn "lesso's?" Ik las dat en kan me er niets bij bedenken. Wat super dat je met jouw creatieve kwaliteiten daar bij kan dragen en dat je daarnaast ook wat rust kan nemen. Mooi!

    Nou vier nog lekker en ik weet nu waar ik je kan volgen, leuk!

    Liefs Carin.

  • 02 Februari 2014 - 15:30

    Eva:

    Hoi Anjo,

    Wat leuk die filmpjes! Lijkt me heerlijk genieten om zo voor je eigen deur naar aapjes te kunnen kijken. Het motorritje was vast erg spannend de eerste keer? Mis je je eigen motor daar niet?

    Fijn om je zo te kunnen volgen we genieten van je verhalen, foto's en filmpjes.

    Xxx Eef

  • 02 Februari 2014 - 16:12

    Cis:

    Ha Anjo,
    Ik heb je ook gevonden; wat leuk al die verhalen en foto's. Hart verwarmend(!) en alles. En wat mmoi, die aapjes zo dicht bij. Komen ze naar je toe?
    Ik blijf je volgen, blijf schrijven, knippen en filmen.
    Liefs van Cis

  • 02 Februari 2014 - 18:26

    Hermien:

    Hoi Anjo, leuk filmpje achter op de scooter en de aapjes. Geniet van dit allemaal.

    Groetjes.

    Hermien en Piet

  • 02 Februari 2014 - 19:00

    Godelieve:

    Hoi Anjo.
    Blijft iedere keer weer leuk om je verhalen te lezen. Ook de filmpjes zijn erg leuk Anjo. Het enige wat dan nog mist is de temperatuur en de geur :)

    liefs
    godelieve

  • 03 Februari 2014 - 15:55

    Ivonne:

    hey anjo,
    Ik heb je al eerder een berichtje gestuurd, maar volgens mij is die niet geplaatst.
    Hier ging het allemaal even wat minder goed. (zal je inmiddels wel gehoord hebben). Wij hebben Loeke in moeten laten slapen en hebben inmiddels weer een nieuwe pup.
    We beginnen maar weer opnieuw.
    Leuk om jouw avonturen te lezen!
    Pas goed op jezelf!!!
    XXX Ivonne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 27640

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: