Zo-ma-di-wo - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Zo-ma-di-wo - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Zo-ma-di-wo

Blijf op de hoogte en volg Anjo

19 Februari 2014 | Kenia, Mto Panga

Als eerste een berichtje voor mijn lieve ouders die genieten in Zuid-Spanje.
"Dichterbij maar toch ver weg".
Dit is onze enigste manier van communiceren maar ik ontvang zeker jullie reacties.
Dikke Kenya-kus

  • 21 Februari 2014 - 08:02

    Boj&caroline:

    Ik ben weer helemaal bijgelezen. Wat een verhalen allemaal. Denk goed om jezelf! Dikke kus van ons uit Schoorl.

  • 21 Februari 2014 - 17:00

    Pa En Ma:

    Fjn om een persoonlijk bericht van je te ontvangen We weten nu dat we wel contact kunnen

  • 22 Februari 2014 - 10:05

    Anet:

    Hoi lieverd,
    wat maak je toch veel mee op één dag! Wat een leuke schildpad! Fijn dat je ons zo op de hoogte houdt. En wat een verschillende emoties maak je mee! Let goed op jezelf, luister naar je lijf! Dikke kus van ons-uit-Deurne! Anet

  • 22 Februari 2014 - 20:59

    Ivonne:

    Blijkbaar zit de hele familie toevallig op dezelfde dag je verhalen te lezen!
    Ook ik ben weer up to date!
    Gezellig dat je een filmpje stuurde met Mathij zn verjaardag. Vonden we super leuk.
    Ik hoop dat je alles weer een beetje op de rit krijgt, zodat je weer met volle teugen kunt genieten!
    Genoeg te beleven en ontdekken.......maar zuinig zijn op jezelf!!

    Wij gaan hier langzaamaan richting carnaval! Heb er zin an!! Boj komt ook naar Deurne.
    Groetjes en een kusje van mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 27625

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: