Iedereen een fijne carnival, filmpje - Reisverslag uit Bamburi, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Iedereen een fijne carnival, filmpje - Reisverslag uit Bamburi, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Iedereen een fijne carnival, filmpje

Blijf op de hoogte en volg Anjo

28 Februari 2014 | Kenia, Bamburi

• 28 Februari 2014 - 15:29

Anke:

is altijd gezellig, met zn allen ontbijten. Eet smakelijk! vieren ze daar carnaval?
    Wij wel! Alaaf!

• 28 Februari 2014 - 15:33

Job:

Hey Anjo,
    ik volg je op de voet.
    heb de indruk dat de ervaringen een beetje aan het indalen zijn en je wat rustiger bent geworden.
    Wens je nog veel ervaring en plezier toe.
    Ik ben met het zien van de beelden en lezen van je verhalen toch heel blij dat wij hier in Nederland wonen.
    We gaan vanavond karnaval vieren Morgen optocht Waalre zondag optocht Deurne doen daar allebei aan mee.
    greetz.

• 28 Februari 2014 - 16:16

Rieky:

Hoi Anjo,

Genoten van al je filmpjes. Zo hebben we toch een idee hoe het er daar uitziet, maar laat mij maar lekker hier blijven. En wa skon al die kiendjes met hun kronen.
    We hebben lekker een weekje vakantie. De groetjes van iedereen.
    Nog veel plezier en geniet er maar van.

• 28 Februari 2014 - 16:20

Liet:

Jij ook hé Anjo,
    Ik drink er wel een paar op jou opdat jouw geest hier toch een bietje rondwaart/vaart
    liefs liet

• 28 Februari 2014 - 16:28

Loes:

Hoef je in ieder geval niet alleen te ontbijten. Ik vind de etende aap wel egoistisch, hoor.
    liefs, Loes

• 28 Februari 2014 - 16:29

Loes:

Oh ja, wil je de volgende keer, als je iets filmt, iets harder praten. Ik versta het erg slecht.
    loes

• 28 Februari 2014 - 16:41

Godelieve:

en alweer prachtig! MMMMMM ziet er lekker uit!! Krijg jij zo nu en dan ook iets :) xx

• 28 Februari 2014 - 19:23

De Grootjes :

Hoi anjo

we genieten van je leuke verhalen.
    nog heel veel plezier en geniet ervan

groetjes van ons alle