DINSDAG-WOENSDAG-DONDERDAG - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu DINSDAG-WOENSDAG-DONDERDAG - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

DINSDAG-WOENSDAG-DONDERDAG

Blijf op de hoogte en volg Anjo

14 Maart 2014 | Kenia, Mto Panga

MAANDAG:
Nog een stukje vergeten.

Oh oh het is ondertussen al zondag en nu moet ik toch wel heel diep gaan nadenken wat er op welke dag is gebeurd.
Ik heb een hele drukke week achter de rug met weer belangrijke beslissingen.
Maandagavond heb ik een gesprek gehad met Chris, hij is een buurtgenoot en komt regelmatig een praatje maken. Met hem ben ik twee weken geleden, samen met zijn vriend ( ook een Chris) een pilsje gaan vatten.
Ondertussen kwam ook Maureen de lerares voorbij gelopen. Alsof het zo moest zijn.
Ik heb hun mijn plan voorgesteld, ivm Papa, om hem de mogelijkheden te geven dat hij zo snel mogelijk naar school kan/ mag gaan.
We zijn om de ronde tafel gaan zitten en als eindconclusie van mijn plan is naar voren gekomen dat de St. Claret de beste school is in de omgeving volgens Maureen. Chris wil mijn plaatsvervanger zijn wanneer ik niet in de buurt ben

  • 16 Maart 2014 - 13:21

    Loes:

    Het zal niet gemakkelijk zijn de juiste weg te bewandelen om jouw plan te laten slagen. Ik wens je veel succes.

  • 16 Maart 2014 - 15:31

    Lucia:

    Wat een schattig jong! Goed van je om die te ondersteunen!Beter één goed geholpen die straks hopelijk zelfstandig zijn mensen daar weer kan helpen als hij goed geschoold is. Ik probeer je te steunen. xxx

  • 16 Maart 2014 - 16:06

    Linda L:

    Hoi Anjo,

    Ja nog steeds je geweldige verhalen en foto's aan het volgen.
    Wat super allemaal en jij met de kindjes, heel mooi!
    En ja voor jou ook nog een leerproces, grenzen aangeven,
    Blijft een issue!
    Je doet het super goed! Geniet ervan!
    Gr xz

  • 17 Maart 2014 - 22:46

    Rita:

    He,he, eindelijk neem ik weer eens de tijd om je reisverslagen te lezen. Geweldig allemaal!!!Enne...je bent goed bezig, ook voor jezelf, knap hoor!!!!Vooral de planning.....geniet er nog maar van, de tijd gaat denk ik erg hard voor je of niet? In ieder geval veel nieuwe indrukken om voor altijd te koesteren.
    Dag zussie, tot in April. x Rita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 27642

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: