Mijn tweede reis - Reisverslag uit Bamburi, Montenegro van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Mijn tweede reis - Reisverslag uit Bamburi, Montenegro van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Mijn tweede reis

Door: Anjo

Blijf op de hoogte en volg Anjo

11 December 2015 | Montenegro, Bamburi

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016

VANDAAG MIJN TICKET GEBOEKT!!!
van 3-2 tot 4-3

Weer naar Kenya in het nieuwe jaar.
Mijn contract wordt met ingang van februari niet verlengd.
Maar..,……..wordt er een deur gesloten dan gaat er ook een nieuwe deur open.
Dus…….
……..ga ik weer naar Kenya om een project te sponsoren.
Deze keer heb ik geen specifiek project op het oog , maar wil ik me gaan richten op kinderen en educatie. Naar aanleiding van mijn ervaringen twee jaar geleden in Kenya heb ik gezien dat er veel kinderen tijdelijk niet naar school kunnen omdat ouders hiervoor tijdelijk geen geld hebben, of om deze reden helemaal niet aan het onderwijs kunnen deelnemen.
En je zult het misschien wel aanvoelen wat er komt……
Graag zou ik hiervoor weer een bedrag bij elkaar krijgen om mee te nemen in februari.
Ik verkoop geluksengeltjes voor 10 euro. Deze engeltjes heb ik zelf gemaakt en daarna met liefde in een mooie verpakking gestopt. Leuk om iemand of jezelf cadeau te geven die een beetje geluk nodig heeft, als kerstcadeautje of voor in een kerstpakket.
Mocht je hier een RVS ketting (50/60 cm) bij willen hebben dan komt er 5 euro bij.
Mocht je voor mij tips hebben waar ik mijn project ook kan aanbieden dan hoor ik dit natuurlijk graag.
Je kunt me mailen voor bestellingen,tips.
Anjo van Baars
a.v.baars@gmail.com
Wanneer je mijn voorbereidingen en reisverslagen wilt volgen, www.waarbenjij.nu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 27649

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: