Voorbereidingen - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: anjo

Blijf op de hoogte en volg Anjo

22 December 2015 | Nederland, Deurne

mijn project : "EEN ENGELTJE VOOR EEN KENIAANS (B)ENGELTJE" loopt prima.
Het assortiment is uitgebreid. Ipv een geluks-engeltje met kettinkje is er ook de mogelijkheid voor een geluks-engeltje met sleutelhanger.
In het nieuwe jaar staan er vier workshops gepland.
1 intuïtief schilderen
2 Zentangle boekje
3 Armbandje met Afrikaanse kralen
4 Diner & Dive

Interesse?

Ik hoor graag van je.

  • 22 December 2015 - 08:02

    Anjo Van Baars:

    Mijn emailadres is a.v.baars@gmail.com

    Wanneer je Interesse hebt im mijn verdere verslagen te volgen dan meld je aan voor de mailinglist. Zie pagina links onderaan. Succes en veel leesplezier.
    Reacties vind ik erg leuk om te lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 27613

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: