Bijna - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Bijna - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Bijna

Door: ikzelg

Blijf op de hoogte en volg Anjo

28 Januari 2016 | Nederland, Deurne

Het is bijna zover.

Gisteren mijn laatste workshop, van een reeks van vier, afgesloten.
1- Intuïtief schilderen
2-Armbandjes maken met Keniaanse kraaltjes.
3-Zentanglen
4-Diner & dive

Alle vier geslaagde activiteiten waarbij ik kennis heb kunnen gebruiken van mijn opleiding: Kunstzinnig en dynamisch coachen.
Ivm het succes van deze workshops gaan er na mijn terugkomst van Kenia zeker nog meer workshops komen.

Vandaag mijn laatste dag op mijn huidige werkplek in Oploo.
Het was een tijd met een lag en een traan. Ik heb er veel geleerd en zeker ook veel over mezelf geleerd.

Nog 6 dagen en ik vertrek.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 27639

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: