Vertrek - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Vertrek - Reisverslag uit Deurne, Nederland van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Vertrek

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Anjo

03 Februari 2016 | Nederland, Deurne

En dan is het zover............
De laatste weken druk geleefd van de ene activiteit naar de andere activiteit.
Om de beurt alles afwerken en dan sta je smorgens om 2.00 uur op en trek ik mijn zomerkleren aan in de winter.

Ik hoop dat ik de uurtjes die ik vannacht niet heb geslapen in het vliegtuig in kan halen.
Hiervoor heb ik 17 uur de tijd, dus dat moet gaan lukken.
Ik vertrek in Dusseldorf om 7.45 uur. Vlieg dan naar Istanboel in ruim drie uur. Hier heb ik een tussenstop van ruim vijf uur.

Maar mensen kijken en bestuderen is mijn passie en die ga ik de komende maand heel vaak uitvoeren.

Morgenvroeg ben ik volgens planning om 3.30 uur in Mombasa airport en hoop hier te worden opgehaald door Chris en eventueel de kleine Chris.
Deze twee heren heb ik twee jaar geleden leren kennen en sinds dien contact blijven houden.

chris is degene die de financiele zaken van "Papa" afwikkeld met vooral school.
Morgen wil ik mijn kleine manneke gaan verassen om hem op school op te gaan halen. Ik vrheug me hier erg op.

Op het moment is het voor mij nog spannend waar mijn slaapplaats zal zijn. De twee Chrissen hebben hiervoor zorg gedragen. Mijn vraag was aan hun om een goedkope plek te regelen en het liefst voor niks zodat ik het geld wat ik hiervoor niet hoef uit te geven in kan zetten voor de nog te plannen projecten.
Dus.... Surprise surprise.
Hierbij komen dan vragen op zoals; heb ik een redelijk toillet, heb ik een slot op mijn deur, heb ik een mogelijkheid om eten te bereiden enz.
Morgen middag heb ik waarschijnlijk de antwoorden in de pocket en kan ik mijn aandacht op het volgende gaan richten.

Ik heb nog moeite met fotos toevoegen bij de juiste verslagen. Dit ging twee jaar geleden ook niet zo goed. Maar ik ga hiervoor weer mijn best doen.
Van mijn kant uit zie ik nu dat de foto met daarop alleen mijn tshirt, broek en schandalen bij het verslag ' voorbeeidingen' is toegevoegd.
Nou ja, een beetje puzzelen voor de leser kan ook spannend zijn. Haha


  • 03 Februari 2016 - 07:45

    Yvette:

    Goede reis Anjo! Ga lekker genieten, eindelijk .....

    Have fun, Yvette

  • 03 Februari 2016 - 13:31

    Annemarie B:

    Wat een avontuur ga je tegemoet, Anjo! Ben heel benieuwd naar het vervolg!
    Liefs, Annemarie

  • 03 Februari 2016 - 14:05

    Loes Goderie:

    Hoi Anjo,
    Als het goed is zit je nu in Istanbul te wachten op je volgende vlucht. en lees je dit pas wanneer je de ontmoeting met jouw menneke alweer achter de rug is.
    Wat een spanning allemaal en wat zal het een emotioneel terugzien worden.
    Meid, ik leef met je mee en ik hoop dat je kan doen waarvoor je gegaan bent. Succes en veel plezier!
    Ik kijk uit naar je verhaal.
    Liefs, loes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 27654

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: