Foto's - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Mombassa, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Foto's

Blijf op de hoogte en volg Anjo

14 Februari 2016 | Kenia, Mombassa

Een paar foto's om een beetje beeld te kunnen krijgen bij de verhalen.
Het is moeilijk voor mij om foto's bij de verhalen te voegen omdat ik de foto's van mijn iphone niet op mijn tablet staan. De verslagen schrijf ik vanuit mijn tablet.
Dit hoef je niet te begrijpen hoor. Kijk maar gewoon.

Toedeloe en houdoe..........

Nog een kleine toevoeging. Omde foto's te kunnen toevoegen moet ik eerst dit verslag posten en kan daarna de foto's pas toevoegen. Dus een hele serie van mailtjes kan hierdoor volgen.
Scuzzie......

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 27618

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: