bijna bijna! - Reisverslag uit Kerkeind, Nederland van Anjo Baars - WaarBenJij.nu bijna bijna! - Reisverslag uit Kerkeind, Nederland van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

bijna bijna!

Blijf op de hoogte en volg Anjo

03 Januari 2014 | Nederland, Kerkeind

Nog 5 dagen en dan is het zover.
Mijn twee jaar voorbereiding sluit ik af en het avontuur mag beginnen.

Ondertussen afscheid genomen van heel veel kindertjes waar ik helaas niet meer terug kom om te werken.

Nu ben ik helaas in de WW. Vanaf mei zijn tips voor vacatures natuurlijk van harte welkom.

Maar......eerst ga ik een geweldige levenservaring tegenmoet!!


  • 03 Januari 2014 - 20:31

    Maarten:

    Ontzettend veel plezier op dat prachtige continent! Ik kijk ernaar uit om bij terugkomst ervaringen uit te wisselen :-)

  • 03 Januari 2014 - 23:00

    John K:

    Anjo,

    heel veel succes maar vooral heel veel plezier daarginder!

  • 03 Januari 2014 - 23:17

    Lian:

    Hoi Anjo!
    Super veel succes en vooral veel plezier!
    Ik ga je zeker volgen en ben benieuwd naar al je verhalen:)
    Alvast en goede reis.
    Liefs, Lian

  • 04 Januari 2014 - 09:26

    Renê:

    Hoi, het is bijna zover! De groetjes van cora en mij, wij zijn echt benieuwd naar jouw avontuur.
    Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 04 Januari 2014 - 20:57

    Loes Goderie:

    Lieve, lieve Anjo,
    Je bent nog niet weg en ik leef nu al heel erg met je mee. Ik denk dagelijks aan jouw vertrek en het lijkt wel of ik zelf een groot avontuur aanga. Zo spannend is het. Nog maar 4 nachtjes slapen en dan kan jij eindelijk je ding doen, waar je zolang naar uitgekeken hebt en waar je bij de voorbereidingen zo enorm veel energie in hebt gestoken, dit kan niet anders een groot succes worden.
    En... Dit wordt ongetwijfeld de reis van je leven. Probeer van alles te genieten en ik zal je op deze site blijven volgen. Ik ben benieuwd wat je allemaal gaat meemaken.
    Liefs, Loes



  • 07 Januari 2014 - 08:16

    Laura Goertz:

    hallo Anjo

    het is dan bijna zo ver. het was leuk om enkele dingen te kunnen vertellen over mijn ervaringen in een Afrikaans land. wat ben ik jaloers op jou. elke keer als ik nu door de straat rijd ga ik aan je denken. misschien moet ik maar tegen het verkeer in rijden. hahaha. geniet er van en ik hoor daarna wel hoe je het hebt ervaren. ik ga je ook zeker volgen. groetjes laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 246
Totaal aantal bezoekers 27721

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: