Vliegreis en verblijf - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Vliegreis en verblijf - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Vliegreis en verblijf

Blijf op de hoogte en volg Anjo

10 Januari 2014 | Kenia, Mto Panga

Reisverslag:
Lieve mensen, die de mogelijkheid hadden,hebben mij op schiphol uitgezwaaid.
Vliegreis van Schiphol naar Istanbul is goed verlopen. Stoel naast mij vrij dus iets meer bewgingsmogelijkheden.
Heerlijk turks eten mogen genieten tijdens de vlucht.
Overstap van Istanboel naar Mombasa ook goed verlopen.
Bewegingsmogelijkheden erg beperkt door beztting van de stiel naast mij.
Vervelend voor mijn rug met mijn lengte en breedte van mijn goddelijk lichaam.
Aankomst Mombasa geen zus van Mijn Keniaanse (duitse vriendin) kunnen ontdekken.
Rust bewaard en de afrikaanse instelling aangenomen. " Alles komt goed".
Na drie kwartier komt er een mooie afrikaanse schone met mannelijke begeleiding en ik vraag voorzichtig;" Rose?"
En er volgt een enthousiaste kennismaking met omhelsing.
Met een personenwagen-taxi naar mijn verblijplaats gereden. Het was mog donker (5.00 uur) en al erg druk op straat, slecht wegdek, brandstoflucht en veil stof.
Bij aankomst was mijn bed al klaar en Rose zorgt goed voor mij. Het bad werd zelfs voor me klaar gemaakt.
Daarna lekker geslapen tot 10.00 uur.

Vervolgens boodschappen gehaald voor de eerste levensbehoefte.
Cultuurshock.
Wat een drukte overal richting Mombasa-city.
Het is niet te beschrijven met woorden en tekenen gaat ook niet, haha.
Dus, een foto hiervan volgt.
Bij thuiskomst eenvoudig gekookt voor mezelf.
En lekker vroeg naar bed.

  • 10 Januari 2014 - 14:55

    Loes Goderie:

    Haha, de cultuurshock dus al gehad. Nog een paar dagen en dan gaat de temperatuur hier naar het nulpunt. Een verschil van meer dan 30 graden met de "heerlijke" hitte daar. Transpireren is goed voor de huid, moet je maar denken.
    Op de foto zie ik dat je kippen in de achtertuin hebt. Lekker gemakkelijk voor een ontbijtje.
    Een paar vraagjes die andere volgers misschien ook graag willen weten.
    Heb je daar Wifi en kan je whatsappen? En valt daar de elektriciteit ook regelmatig weg?
    Let goed op je zelf en tot schrijfs.
    Loes

  • 10 Januari 2014 - 15:55

    Anke:

    en verse eitjes zie ik! x

  • 10 Januari 2014 - 18:50

    John:

    Nou heb je echt een hutje met kippen en een aap !!.
    Fijn dat de reis ook goed verlopen is ik hoop dat de banden ook nog hard zijn hahaha
    Kusjes John

  • 10 Januari 2014 - 21:47

    Catharina:

    Hoi Anjo,
    fijn, een goede reis gehad en de cultuurschok overleefd, dus nu genieten!
    Groetjes Cath


  • 10 Januari 2014 - 23:18

    Job:

    Het leest alsof alles prima is.
    Fijn! En vooral genieten en meemaken.
    De rest komt op 2e plaats .

  • 11 Januari 2014 - 09:31

    Mathij:

    ha jezus
    hier je kleine broertje
    waar blijven de rest van de berichten?
    we blijven graag van dag tot dag op de hoogte gewoon ff tijd voor maken
    kom op de dagen duren dagen langer alls hier dus dat moet lukken`.
    veel plezier en we hopen in momsveen weer snel iets te horen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 27679

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: