Zondag rustdag - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Zondag rustdag - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Zondag rustdag

Blijf op de hoogte en volg Anjo

12 Januari 2014 | Kenia, Mto Panga

Vannacht met twee andere vrouwen mijn bed gedeeld. Viel niet tegen.
Voor vele christen is het een kerkdag.
Rose had graag gehad dat ik vandaag zou mee gaan, maar ik heb haar moeten teleurstellen.
Vandaag heb ik voor mezelf gekozen. Rustig 'thuis' in de tuin ontbijten, apen spotten, geiten-hoed(st)ers en vlinders die voorbij vliegen kijken en nog veel meer moois.

Veel gedronken overdag en niet gegeten. Dat kan ik wel hebben.
Vanavond ben ik benieuwd hoe het eten gaat verlopen.
Gisteren heb ik gekookt en de benodigdheden betaald voor zes personen en nu ben ik benieuwd of vandaag iemand anders het overneemt of dat het van mij verwacht wordt dat ik hetzelfde als gisteren ga uitvoeren.
Wanneer het laatste plaatsvind dan ga ik hierover nog wel
efkus un gesprekje voeren in het swahili. Haha.

Morgenvroeg ben ik erg benieuwd naar het onthaal in Casuarina House.





  • 13 Januari 2014 - 19:34

    Ingrid:

    Wa hedde gai dan gedronken??
    Ha,ha, nee alle gekheid op een stokje, ik weet heus wel dat je water bedoelt hoor:-)
    Dus als ik het goed begrijp was je helemaal "zen"gisteren?
    Lijkt me ook erg rustgevend om naar al dat moois om je heen te kijken en genieten met een grote G!
    Dat gesprekje in het swahili wel opnemen dan hè?
    Kunnen wij hier ook nog ff lachen:-)

    xx Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 27680

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: