Maandad-di-wo - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Maandad-di-wo - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Maandad-di-wo

Blijf op de hoogte en volg Anjo

03 Maart 2014 | Kenia, Mto Panga

MAANDAG:
Vandaag gewerkt maar niet veel. Meer buiten gezeten dan actief geweest.
Verder geen bijzondere dingen deze dag.
S'avonds wel een leuke verassing.
Ik ging naar de Duitse en Deense buren en laat die nu net op hjet punt staan om met het hele clubje een biertje te gaan drinken. Tuurlijk gaat Anjo mee. Gezellig met dames onderweg een stukje verder in een kroegje. De eigenaresse is een zwitserse.
Twee biertjes gedronken en het was erg gezellig om ervaringen met elkaar te delen. Ook de minder leuke ervaringen.

Ik moest erg lachen op de terugweg omdat ik aan rosenmontag moest denken.
Zolang ik in Bamburi ben, ben ik als mzungu alleen op pad geweest.
Met zoveel mzungus samen wordt er toch met erg

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 194
Totaal aantal bezoekers 27650

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: