Eerste werkdag Casuarina House - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Eerste werkdag Casuarina House - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Eerste werkdag Casuarina House

Blijf op de hoogte en volg Anjo

15 Januari 2014 | Kenia, Mto Panga

Eerst even een dankwoord voor alle reacties op mijn blog. Ik vind het erg leik om deze te lezen, mits ik internetverbinding heb.
-----
Gisteren een rustige dag gehad. Een beetje gepoetst, boodschappen gedaan en 's-avonds voor de eerste keer het gebruik van de "Giko" stookpot, gezien.
Eindresultaat pataos met spiegelei.
Het avondeten is ongeveer om 22.00 uur beeindigd.
------
Vanmorgen werd ik opgehaald door een motor(tje) om 8.00 uur.
Mijn werkzaamheden vandaag bestonden uit het vegen van de kamers en de gang,
20 liter passievruchtsap maken, creatieve materialen uitzoeken en sorteren voor de woensdagmiddsgactiviteiten voor vier kinderen die s-middags niet naar school gaan.
In de tuin een flinke bananentros geoogst.( zie foto)
Samen met de kinderen gegeten. Gekookte aardappels met tomatensaus.
Naar the Green House ( gastenhuis) geweest om iets te zoeken wat ik niet heb kunnen vinden.
Met dezelfde motorchauffeur naar huis en deze heb ik als prive chauffeur gemaakt voor de Bamburi-Utange trajecten.


  • 15 Januari 2014 - 14:56

    Eva:

    Hoi Anjo,

    Het is echt super om op deze manier direct jou ervaringen mee te kunnen beleven.
    Wat leuk dat je je eerste werkdag achter de rug hebt.
    De motorrit lijkt me ook een spannende belevenis!

    Ik heb nog gezocht op een Giko stookpot. Ik heb nog geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen.

    Xxx Eva en een dikke knuffel van onze Juno

  • 15 Januari 2014 - 18:19

    Henriette De Groot :

    Hoi Anjo

    heel veel plezier je zult straks een hele ervaring rijker zijn.
    Jammer dat ik je niet meer gezien of gesproken heb voor de reis
    Geniet er van en ik blijf je volgen,

    liefs Henriette en de rest van de familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 215
Totaal aantal bezoekers 27715

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: