Maandag - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Maandag

Blijf op de hoogte en volg Anjo

11 Maart 2014 | Kenia, Mto Panga

MAANDAG:
Een dag met veel belangrijke beslissingen.
Als eerste naar pastor John bij CH. Door zijn afwezigheid heb ik eerst met de headmaster Michael gesproken.
Dit was een afrondingsgesprek mijnerzijds en ik heb helaas geen les meer gegeven zoals was afgesproken. Deze afmelding heb ik door Pastor John laten doorgeven aan hem. En ik vond het wel zo netjes om hem dit ook persoonlijk mede te delen . Michael vinder jammer imdat hij tijdens mijn voorstekende had gezien dat ik wel kwaliteiten had. Dank voor zijn compliment. Hasante!
Onderweg naar het kantoor van Pastor John tref ik de manager Festes. Dit kwam goed uit zodat ik beide mannen tegelijk mijn mededelingen kon brengen.
Tijdens het gesprek werd er onder ons drieën veel gelachen maar toch had ik een dubbel gevoel.
Het voelde niet helemaal lekker omojn grenzen aan te geven wat betreft CH.
Ik heb tijdens dit gesprek aangegeven dat ik stop met de CH werktaken omdat het voor mij niet haalbaar is ivm de temperatuur en vochtigheid. Ook die van mezelf ivm zweten!
Als tegenprestatie heb ik aangeboden om de twee wasmachines te laten repareren op mijn laten zodat er toch werk uit handen wordt genomen van de twee dames in CH. Mama Caroline en Salima.
As zaterdag is de volgende en laatste dag dat ik in CH iedereen hun persoonlijke geschenk ga brengen. Twee lasso's. 1 paar slippers, een boekenlegger gemaakt door de Nederlandse kindertjes. Met dank aan alle sponsoren!

  • 11 Maart 2014 - 10:42

    Ingrid:

    Hey Anjo, nu pas weer even " bij" kunnen lezen ( tja carnaval hè?) wat goed van je dat je je grenzen zo goed aangeeft! Zo zie je maar, je bent nooit te oud... Ha,ha
    Probeer dit vol te houden en ook je geld bij je te houden!
    Lees weer graag het vervolg!

    Xx Ingrid

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 27700

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: