Donderdag, vrijdag, zaterdag - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu Donderdag, vrijdag, zaterdag - Reisverslag uit Mto Panga, Kenia van Anjo Baars - WaarBenJij.nu

Donderdag, vrijdag, zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Anjo

23 Maart 2014 | Kenia, Mto Panga

DONDERDAG:
Ik weet niet helemaal meer wat er is gebeurd. Ik kan het ook niet meer nakijken vanuit de foto's omdat ik deze vandaag op een stick heb laten zetten zodat er voldoende ruimte op mijn IPhone aanwezig is om de foto's van oa de safari te kunnen maken.
S'avonds een bar opgezocht met Chris waar ik niet eerder was geweest. Heerlijk rustig tussen de bomen met een beetje wind. Gezellig zitten kletsen. Maar Chris is zo zwart dat je in het donker helemaal geen gezichtsuitdrukkingen ziet en dat maakt het soms moeilijk met een vreemde taal.

VRIJDAG:
Vandaag naar Mombasa city waar ik de laatste dingetjes heb geregeld. Zoals het postkantoor om na te vragen over hoe en wat mee te brengen voor mijn boventallige kilootjes bagage.
S'avonds lekker rustig op mijn kamertje.
Ik heb besloten om andere vervoersmiddelen in te zetten voor mijn rit naar Schiphol. De afspraak was gemaakt met Nasir en Pastor John die mij zouden gaan brengen.
Nu de veranderingen onverwacht zijn gekomen wat betreft Papa heb ik liever mensen in mijn buurt die betrokken zijn bij Papa en voor mij het vertrek iets minder moeilijk maken.
De beslissing was moeilijk maar voor mij wel van belang.


ZATERDAG;
Vandaag genoten van de zee samen met Chris & Chris en natuurlijk Papa.
We zijn vier uur non-stop in de zee geweest en het blijft heerlijk.
Papa was niet kapot te krijgen.
Wanneer Chris in de buurt is wordt er Hiswaheli gesproken waar ik weinig van versta en Papa is op deze momenten totaal op Chris gefixeerd. Het is mooi om te zien hoe deze twee met elkaar omgaan. Ik hang er op zulke momenten maar een beetje bij. Het kleine aapje wil alleen stoeien en daar doe ik graag een stapje voor terug.
Thuis vond hij het lekker in bad en had nog energie genoeg.
Hetzelfde ritueel als anders. Insmeren met crème en naar Aunty gebracht. Deze keer zonder problemen.
S'avonds heb ik samen met de mannen ( Chris & Chris) de draad weer opgepakt en zijn we naar een lokatie gaan dansen. Mooi om hun dansstijl te zien. Tussendoor was er ook entertainment wat ook mooi was om naar te kijken.
Voor de eerste keer middernacht thuis gekomen. Wat heb ik tot nu toe toch een braaf leventje gehad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anjo

Nieuwe jaar, nieuwe kansen in 2016!

Actief sinds 23 Nov. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 27711

Voorgaande reizen:

03 Februari 2015 - 04 Maart 2016

Tweede reis, Kenya

08 Januari 2013 - 02 April 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: